torsdag 8 januari 2015

Har nog ätit upp Lilla Skutt!

Har bara en bekännelse idag och den handlar inte på något sätt om att hitta sig själv och överleva 40-årskrisen...


Ganska snabbt efter att jag lämnat La Orotava-skylten bakom mig sprang jag på nåt spännande! Lite hungrig och sugen på nåt riktigt spanskt till lunch knallade jag in. Menyn var på spanska, servitören pratade spanska. Beställde Pollo som fanns på menyn, men som inte fanns att tillreda. Servitören tipsade om nåt och jag slog till! Vad fasiken, fånga dagen!


Riktigt gott var det, 6 euro för hela måltiden inklusive vinet. Aiolin skulle man kunna döda för! Maten var god, tills jag ungefär halvvägs insåg att jag troligtvis sitter och tuggar i mig Lilla Skutt! 


Voi, voi! Åt inte upp andra halvan, så halva Skutt är kvar, skuttar dock inte längre :0(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar