måndag 5 januari 2015

Bekännelser från walkaboutens första dag

Måste ju säga att jag skrattade gott när jag några minuter efter att ha dragit ut på vandringen passerade salsaklubben...den plankpojken låg i hårdträning för under hösten :0) Hade jag dragit en timme innan hade jag kunnat titta in...hade min vapendragare och käre kusin varit med på resan...då hade nog risken varit att han trillat ut från krogen såhär dags :0))

 
Efter några varv på playan hittade jag en riktigt fin träningsanläggning! Rema drömstället! Har ju planerat att vinna ett par VM-guld under 2015, typ så mycket att jag blir tillfrågad att delta i kommande säsong av "Det stora äventyret". Vilken gren jag ska vinna gulden i är ännu något oklart...kanske i skitsnack ;0)


  Sedan så var det det här med golfen. Har i många år nu, ca 20 år, lovat till höger och vänster att jag ska ta Green card. Det går sådär...kanske det ska hända under 2015...kan man vinna VM-guld i golf är den stora frågan :0)


 Och japp, kaktusar är vackra och vassa :0) Har en rejäl reva i jeansen som behöver sys! Mest för att jag behöver byxorna imorgon också...suck, är ju på semester! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar