onsdag 31 december 2014

Gott nytt år önskar vi från bygget!

Chefen snarkar fortfarande och farsan är ledig och fastklistrad vid morsan :o) Vad passar då inte bättre på landsbygden om inte en champangefrukost :o) Med champange i glaset vill jag önska er alla

Ett riktigt gott nytt år!

Själv tänker jag ha som mål för 2015 att genomföra målen från 2014 som jag skulle gjort 2013 som jag lovade 2012 och som jag planerade 2011 ;o) Så tar ingen större stress över hur 2014 ska avslutas och 2015 påbörjas ;o) Vi fortsätter ,med samma växel på bygget även kommande år!


Pomo kuorsaa viellä ja faija lomailee mutsin kanssa omalla mökillä. Mikäs ei sitten sovi paremmin kuin että lautapoika aloittelee vuoden viimisen päivän samppanja-aamiaisella :o) Samppanjaa lasissa haluan toivottaa teille kaikille oikein

Hyvää uutta vuotta!

Itse olen vuonna 2015 ajatellut toteuttaa 2014 vuoden lupaukset jotka piti tehdä jo 2013 ja tuli luvattua 2012 pitkän harkinnan jälkeen vuonna 2011 :o) Eli mitään stressiä ei oteta tänäkään vuonna :o) Raksalla jatketaan samaa tahtia ensikin vuonna!
 


2 kommentarer:

  1. Aija...bygge=ett steg fram och sedan två bak....Gott Nytt år Sally!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar och bockar, idag blickar vi bara framåt på bygget :0)

      Radera