onsdag 9 mars 2016

Hell yes!


Har varit utan nät ett par dagar som varit fyllda av sol, berg, vind och vatten ;o) 



Har fortsatt kustvägen upp hela vägen till tempel 30.



Det har varit hisnande utsikter, sådär när det känns som att man tappar andan!



Det har gått uppåt vilket har medfört fantastiska utsikter nedåt!



Doktorn och jag har varit lite osynkade i planeringen, så vi har tappat bort varandra och hittat varandra igen!



Denna dag har jag kämpat genom stormar och tokregn. Det har stormat så mycket att man har fått hålla i hatten och hemma hade nog inte Finlandsfärjan fått tillstånd till avfärd!



Det har varit en hel del häng under regnskydd!  Ett par hundra meter före tempel 29 stannade en bil: Henro? Yes, yes! Only walking or Car too? Tänkte två sekunder, genomblöt, frusen, två tempel kvar och ca en mil...lite obuddistiskt, okristet svarade jag: Hell yes! Därmed fick jag åka till tempel 29 och 30 i en varm bil! Inna. Jag strosade upp mot templet fick jag med mig en påse bananer av min välgörare för dagen!



Och medans jag torkar mina skor inför morgondagen och tuggar på en banan, tänker jag på vilken tur jag har! Har en fantastisk familj, fantastiska vänner över hela världen och vilka drömmar jag har! De går inte av för hackor heller ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar