tisdag 4 november 2014

Skåpet på plats :0)

Då var äntligen skåpet klart, dörrarna har blivit lite mer genomskinliga, knopparna följer stilen i matrummet och skåpet har framförallt blivit vitt!



Även om jag säger det själv och inser att det faktiskt låter som skryt, så är jag toknöjd! Trots att originalplanen ändrades från hönsnät till myggnät :0) Måste även imponeras över farsans samlarlusta och kommer att lugna ned mig lite i gnällandet om allt skräp han samlar på! Bland skräpet verkar det finnas ett och annat guldkorn :0) Plankpojken har inte heller varit alltför dum! Var så smart när jag köpte knoppar i Danmark att jag investerade i några extra! Kom till användning och härligt att få samma knoppar till rummets alla lådor och luckor! 


Vihdoinkin on ruokahuoneen astiakaappi valmis! Eikä harmita yhtään että kanaverkko vaihtui itikkaverkkoon! Lautapoika on luvannut itsellensä että vähään aikana ei tappele Faijan kanssa romuista mitä tänne kerätään joka nurkkaan! Romujen joukosta kun aina sillon tällöin tuntuu löytyvän helmiä :0) Lautapoika on myös hyvin tyytyväinen että tajusi ostaa muutaman ylimääräisen nupin kun kävi ne Kööpenhaminasta ostamassa. Kiva että kaikissa ruokahuoneen kaapeissa on samat nupit :0))







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar