söndag 6 december 2015

Här krullas inga tapeter!

Andra advent, Finlands självständighetsdag firas och det är närmare 10 plusgrader ute. Någonting är galet! Igår hade jag goda vänner på middag och jag plockade färska kryddor till abborren ur egna trädgården.


Antingen så har världen blivit upp och nedvänd, eller så har plankpojken med lite hjälp från storstaden blivit en riktig hejare på trädgårdsskötsel! Känner mig så taggad att jag varit ute i regnet idag och planterat ytterligare ca 40 påskliljor i björkdungen! Med spänning väntar jag på våren :o)


Lite julstämning har jag försökt skapa i huset, framförallt i den delen av huset där det är ganska klart. 


Måste dock säga att jag tagit en något blygsammare inställning till att skapa julstämning i huset än Ernst på TV. Ingen poäng att ta i så tapeterna krullar sig när man i större delar av huset saknar innerväggar ;o)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar