tisdag 24 december 2013

Bara toklycklig :0)

Mycket  bättre än såhär kan det inte bli :0) Ligga nedbäddad i sin säng med en god bok! Boken är förra årets julklapp från en av brudarna i huvudstaden! Nu ska plankpojken äntligen läsa ut den :0) i en säng :0) med lakan utan sågspån! Vilken farsa man har! Här blir jag nog liggandes...denna juldag utan telefontäckning ;0) njutandes av mina toksnygga takbjälkar :0) God natt världen, var ni än är :0) Jag är här...i min säng!! Ett bra tag till...ring inte mig...jag ringer er :0))


Vaan niin todella onnellinen! Näin joulupäivänä, omassa sängyssä hyvän kirjan kanssa! Yhtään ei sahanpurut pyöri seljän alla :0) Eikä voi muuta sanoa kuin että on todella hienot parrut katossa! Hyvä faija! Hyvää yötä missä nyt olette! Minä olen omassa sängyssä, makuuhuoneessa ja täältä en hevin nouse :0) Älkää soittako mulle...minä soittelen sulle :0))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar