torsdag 16 april 2015

Familjen växer :0)


Då var plankpojken tillbaka från lite sol och värme. Med mig i bagaget hade jag en massa inspiration till trädgården och fick äntligen hem nya familjemedlemmen! Min afrikanska bekantskap som jag lämnade efter mig under min vandring runt Teneriffa i januari. Denna gången tog jag bussen runt ön, afrikanska damen väntade glatt på mig på norrsidan. Konstaterade att hon i själva verket var Kuban och inte afrikan, fick dock följa med hem ändå :0)) Exakt vad chefen tycker om familjens nytillskott är något oklart...han har valt att stanna hos farsan på kollo en vecka till...så helt nöjd är han nog inte ;0)


Medans lady gör sig hemmastadd i vinskåpet, åtminstone tills ekhyllan i köket kommit på plats, har plankpojken annat att pyssla med! Garderoben behöver målas en gång till innan man kan flytta in grejer under trappan. Farsan har fått upp belysning i garderoben, så nu kan man inte ens slingra sig ur nattskiftet...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar